ویروس Mac Trojan کنترل سیستم را در اختیار هکر میگذارد
وب سایت گروه ام ان اف - M.N.F Team Website
با ما باشید همیشه لذت را احساس کنید
درباره وبلاگ


M.N.F Team Productions Official Website
آخرین مطالب

 این برنامه BlackHole RAT نام دارد (RAT در واقع مخفف اصطلاح Remote Access Trojan به معنای دسترسی از راه دور می باشد) و مطابق گفته چت وینیوسکی (Chet Wisniewski)،که محقق در زمینه آنتی ویروس های ارائه شده در Sophos می باشد، یافتن این برنامه در فروم های مربوط به هک بسیار آسان است.

Sophos استفاده از این Trojan را در هیچ یک از حملات آنلاین مشاهده نکرده است. این برنامه در حال حاضر بیشتر یک برنامه ضروری و در مرحله آزمایش است، اما استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و اگر یک مجرم راهی پیدا کند تا یک کاربر Mac ، آن را نصب کند یا کدی بنویسد که از طریق آن، این ویروس براحتی بر روی Mac نصب شود، این نرم افزار به او  امکان کنترل از راه دور ماشین هک شده را می دهد.

BlackHole نوع دیگری از ویروس Trojan ویندوز است که DarkComet (ستاره دنباله دار سیاه) نامیده
می شود، ولی به نظر می رسد که توسط شخص دیگری نوشته شده است. طبق گفته وینیوسکی، کد منبع  DarkComet رایگان است، بنابراین به نظر می رسد خالق این ویروس به سادگی کد آن را بدست آورده و آن را به گونه ای تنظیم کرده است تا در سیستم عامل Mac قابل اجرا باشد. اخیرا سیستم عامل Mac X بازار ویندوز را از آن خود کرده است و به همین دلیل به پایگاه جالب تری برای مجرمان تبدیل شده است. وینیوسکی گفت در حالی که Mac Malware هنوز بسیار نایاب است، وی Trojan دیگری را مشاهده کرده است کهHellRTS نامیده می شود و در سایت هایی که نرم افزار غیر قانونی Mac را به اشتراک می گذارند بسرعت منتشر می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 193
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 424093
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1